Tab Content
No More Results

32 Visitor Messages

  1. are you interested in joining ImperialGames development team?
  2. I'm really unsure sorry dude. One of the other Supers may know or perhaps Exclamatio. It's really not my field knowing that sorta stuff.
  3. You must be quite the intelligent guy then. I do agree with though, if reducing the numbers in the Military helps the progression of education for the future then that's certainly the way to go.

    Sorry to hear about the weather though lol. It's no paradise your country then I take it :P. England isn't that much better really. Our summers can be quite rewarding though if we're lucky. This year was a nice summer, had alot of nice weather for 2 months then it returned to normal :/ lol.

    Ah well perhaps one day I'll live in a beautiful country like Japan. Maybe it doesn't have the weather I dunno, but it certainly has amazing culture & tradition :).
  4. Ah I see. That doesn't sound to good weakening your Militarys numbers because of finance issues. I guess people do what they can when falling on bad times. Hows the weather down in Belgium anyways lol :P ?
  5. Aha 7 days after my 22 birthday :p lol. The Navy is firing 2000 people 0_o? Where the heck you from?
  6. Wow big year for you then my friend you've got alot going off :). I'd say 2010 is the most important year of my life, since I'll be joining the Navy. Congrats on your engagement to, whens the big day?
  7. Aha yeah, the past 6months have been real weird for me with my inactive periods. I've been quite the busy man though, I'm certainly gonna do my best to be around more now though.

    I feel pretty good thanks for asking man, how about you?
  8. ja, wrm is dat grappig :P?
    Hey, jij zit op de hoge school in België maar ik doe Gymnasium
    en Gymnasium is de hoogste onderwijs, wat jij leert op de hoge school leer ik op de middelbare school.
    Maar ik wil geen prob ofsow xD
  9. can i haz furniz?
  10. Oh noes, am i really?
  11. Lmfaoo . dont worry my name will be gold in a couple of days :P
  12. Lmfao yeah ; :\ .
  13. huh ?
  14. Oh really ,Thats wha yu think nub
  15. Maar ebde de code al?
  16. Why watch the videos in the first place? Why leave a retarded comment, nobody forced you..
  17. no one goes on irc.
  18. its very different. The tweetBoard is like a direct chat. Almost like an chatbox on a forum.
  19. should be fixed.
  20. jah, als ik kan kom ik er wel op, maar ehm heb geen inet thuis, en dus kan niet zo vaak op msn zijn, maar als je iets wilt of iets wilt vragen, kan je me ook pm sturen hiero... ;)
Showing Visitor Messages 1 to 20 of 32
Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast
About Yatios

Basic Information

Date of Birth
January 4, 1990 (27)
About Yatios
Location:
Belgium
Reason For Joining:
Dunno
Favorite MMO:
Dunno
Facebook username:
Dunno
About Yourself:
Dunno

Contact


This Page
http://forum.ragezone.com/members/549542.html?s=3ed7d6c1dc6c02c8c0c72e373850b6ed
Instant Messaging

Send an Instant Message to Yatios Using...

Statistics


Total Posts
Total Posts
115
Posts Per Day
0.04
Visitor Messages
Total Messages
32
Most Recent Message
23-08-10
General Information
Last Activity
06-08-15
Join Date
02-12-08
Referrals
0

14 Friends

  1. AdriaN401MasteR AdriaN401MasteR is offline

    Account Upgraded | Title Enabled!

    AdriaN401MasteR
  2. alexdesire alexdesire is offline

    Account Inactive

    alexdesire
  3. ApacheSoft ApacheSoft is offline

    Account Inactive

    ApacheSoft
  4. aropop aropop is offline

    Account Inactive

    aropop
  5. exclamatio exclamatio is offline

    F**KIN LEGEND!

    exclamatio
  6. Hammad Hammad is offline

    Alpha Member

    Hammad
  7. iBimbo iBimbo is offline

    Alpha Member

    iBimbo
  8. Junkers Junkers is offline

    Evil Scottish Overlord

    Junkers
  9. KikiKANNIBAL KikiKANNIBAL is offline

    pɐǝpdoɹp

    KikiKANNIBAL
  10.  MentaL  MentaL is offline

    GET OVER HERE!

    MentaL
Showing Friends 1 to 10 of 14
Page 1 of 2 12 LastLast
No results to display...
No results to display...
No results to show...

Advertisement