Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

L2J [Greek] Greeks Support

Status
Not open for further replies.
Joined
Sep 19, 2005
Messages
31
Reaction score
0
paides oti voi8ia xriazeste sxetika me L2j peite to edw, h mpite sto (edit) #l2j @ Gr-Net




P.S < mpite re kai sto room na voi8ame instantly, einai better :))

ma kala akneis dn exei aporia? :p
 
Last edited by a moderator:
Initiate Mage
Joined
Apr 30, 2005
Messages
10
Reaction score
0
Nice o Server sou man

lopa Mpika kai ton eida ton server sou man. Mporw na pw oti einai arketa kalos kai 8a i8ela na milisoume ligo sxetika me afton. Skeftomai na sikwsw enan server-ako gia to internet cafe tou 8eiou mou kai 8a i8ela an mporeis na mou dwseis :) ta arxeia pou xrisimopoieis gia na min kanw oles aftes tis allages pou ekanes esi.
 
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
Jan 19, 2006
Messages
21
Reaction score
0
hmmmm

blackspirit said:
lopa Mpika kai ton eida ton server sou man. Mporw na pw oti einai arketa kalos kai 8a i8ela na milisoume ligo sxetika me afton. Skeftomai na sikwsw enan server-ako gia to internet cafe tou 8eiou mou kai 8a i8ela an mporeis na mou dwseis :) ta arxeia pou xrisimopoieis gia na min kanw oles aftes tis allages pou ekanes esi.


Ego akoma ta perimeno auta ta files. Lopa an den thes telika na doseis ta files den pezei problima(an kai einai poli kala mporo na po). Toulaxiston apantise mou na ksero.


kati allo. ligi boithiase PHP.

exo mia parametro p.x. $dbname="example1" pos mporo na diloso kai deutero
("example2") oste metin mia parametro pou exo ston kodika na blepei kai tis 2 databases?
me komma , den douleuei (oute me &). me copy oli tin parametro p.x.
$dbname="example1"
$dbname="example2"
den bgazei sfalmata alla koitaei mono tin teleutaia.

opoios mporei na boithisei as to kanei...
 
Upvote 0
Banned
Banned
Joined
Mar 27, 2006
Messages
67
Reaction score
0
Paidia egw eimai stin CzF team kai eimai enas apo tous kaluterous servers stin ellada,ma oxi me auto to nick....Eimai kai server games kai xerw poli kala na ftiaxnw paixnidia kai malista exw tin diki mou omada sto Internet kai eimai to afentiko ekei mesa.8a sas dwsw to msn mou gia plirofories.
 
Upvote 0
Custom Title Activated
Member
Joined
May 26, 2005
Messages
1,042
Reaction score
6
brabo tin petaxes tin malakia sou paidi mou, ante pane pexe me ta autokinitakia sou giati bare8ika na blepo malakies posts.
 
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
Jan 19, 2006
Messages
21
Reaction score
0
hhhhmmmmmmmm

[GR]SiLvER said:
brabo tin petaxes tin malakia sou paidi mou, ante pane pexe me ta autokinitakia sou giati bare8ika na blepo malakies posts.

pisteuo oti molis antiprosopeuses olous tous ipoloipous me auto to post.. eleos..

pali kala pou petagetai kanas tetoios kai gelame kai ligo.....
 
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
May 24, 2006
Messages
29
Reaction score
0
Ligo help apo tin elladara

Hi pedes eimai new edo kai tha eithela ligo boithia.Exo katebazei 100mb gia server kai dn mporo na ton sikoso gia allous (internet) lan pezei polli kala.Opios mporei na me boithisei as me pm sto msn messeger jess455929@hotmail.com tha to ektimousa polli

==========================================================
If you kill a man , you became a murderer
If you kill millions, you became a conquer
If you kill all, you are god...
 
Upvote 0
Banned
Banned
Joined
Feb 21, 2006
Messages
317
Reaction score
0
jess455929 prepei na anikseis tis port 7777, 2109 apo to firewall sou i apo to router sou
 
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
May 24, 2006
Messages
29
Reaction score
0
Eyxaristo poli file mou chatus.Me boithise polli ena guide apo ena site kapos portsfowding.com i kapos etsi.Tora thelo boithia sto ftiaksimo global gatekeeper kai se ena sosto gmshop.Opios me boithisei tha tou eimai eugnomon:hippi:
 
Upvote 0
Custom Title Activated
Member
Joined
May 23, 2006
Messages
1,897
Reaction score
1
eiste sigouri gia tis ports?nomizw einai 2106,7777 gai ton server kai 80 gia http selida.
 
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
May 24, 2006
Messages
29
Reaction score
0
ok re euxaristo etoimos o srv alla 1 aporia,
to gmshop tou koinou(to npc) einai ok kai poulaei ta panta apo c1 mexri c4
to gmshop tou admin panell omos dn exei ta c4 mporo na kano kati????

ok pedes ola einai entaksi alla kati ginete me auto to idhex i kapos etsi legete.Tora katebazo allo db na do ti pezei.
 
Last edited:
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
Apr 9, 2006
Messages
23
Reaction score
0
read me!

hi pedes, proton epidh opos blepete den boithane oi ellines se tpt mono h ksenoi lew na organothoume ligo, tha borousame kalista na eimaste mesa sto l2j pou leei k na milame ekei, p.x. egw twra kegome gt exw ena problima k @@ den briskw tpt gia na to liso, k einai toso aplo, thelw oso pio pola id's ginete gia gm shop gt ayta pou exei to database mou den kanoun tpt, bas k brw kanena.... (leme twra) :p
h an exei kaneis kana custom na mou stilei h allo link pou exei dei na mou dosei na katebasw, eida 1 shmera alla epatha zhmia k arxisa po thn arxh ton srv k den exw pola ids
kaike o Hard Disk mou ekei ta eixa ola, twra pernw pipes sto ragezone gia na mathw apo mlkes ksenoun, egw goustarw edw ellines na kanoume oti boroume k na boithithoume metaksi mas, ayta den exw tpt allo na pw, k an borei kaneis na boithisei tha hmoun egnomon, tnks!
 
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
Apr 22, 2006
Messages
1
Reaction score
0
port forwarding ktl

osoi exete otenet ektos apo to oti prepei na anoiksete ta ports tou router prepi na mpite sto otenet.gr
sto logariasmo sas kai na apenergopiisete ti asfaleia pou kleidoni tis eiserxomenes syndeseis.an de gnorizete kaleste tous axristous tou ote na sas poun pos. kalispera

kalimera*
 
Last edited:
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
Jan 19, 2006
Messages
21
Reaction score
0
jess455929 follow my link 4 costum gm shop.

[/QUOTE]
to gmshop tou koinou(to npc) einai ok kai poulaei ta panta apo c1 mexri c4
to gmshop tou admin panell omos dn exei ta c4 mporo na kano kati????
QUOTE]

http://nontas.no-ip.org/files/l2_relative/admin's_gmshop.exe
 
Upvote 0
Custom Title Activated
Member
Joined
May 23, 2006
Messages
1,897
Reaction score
1
Oleeeeeeeee!!!

falkonr said:
osoi exete otenet ektos apo to oti prepei na anoiksete ta ports tou router prepi na mpite sto otenet.gr
sto logariasmo sas kai na apenergopiisete ti asfaleia pou kleidoni tis eiserxomenes syndeseis

auto thelw pes pes pes pou paw????asap

falkonr said:
an de gnorizete kaleste tous axristous tou ote na sas poun pos

no way.pou na varas.den xanapernw...
 
Upvote 0
Junior Spellweaver
Joined
Oct 19, 2005
Messages
122
Reaction score
0
anyway,egw exw tellas,eukolo server hosting alla ilithia eteria.me exei taraksei.plironw 512 kai merikes fores einai san na exw ISDN.H alithia einai auti pou leei h khadia,oti me autous den sinenogiese me tpt.exoune paei oloi oi asxetoi kai exoune piasei theseis ergasia sta tilefonika kedra.kamia mera pou tha ksexastei kanas ypalilos to kovw na akoume kati tou typou "omilite me ton Arapi Osman,ti tha thelate?"
 
Last edited:
Upvote 0
Custom Title Activated
Member
Joined
May 23, 2006
Messages
1,897
Reaction score
1
ehm...agori eimai....
o char mou pou legete Khadia einai gynaika.an kai den einai gynekeio onoma.
ELEOS

to irc kanali den yparxrei???
 
Last edited:
Upvote 0
Initiate Mage
Joined
Jan 19, 2006
Messages
21
Reaction score
0
re paides ena help theloo....

ksafnika eno trexo ton server mou bgazei....

"java" is not recognised as an internal or external command, operable program or batch file.

kserei kaneis ti skat* epathe..

dokimasa ta panta. ekana uninstal ti java kai ksana install all arxid**..

ean kapoios kserei as kanei reply, i as mou steilei sto msn : agapoulinaki@hotmail.com
 
Upvote 0
Custom Title Activated
Member
Joined
May 23, 2006
Messages
1,897
Reaction score
1
ELEOS LOL GIA TO THEO RE.TI MSN EINAI AUTO???
kane format....
 
Upvote 0
Status
Not open for further replies.
Back
Top