Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

Holo5 - HTML5 Engine [NodeJS, TS, Sass, MySQL]

Initiate Mage
Joined
Apr 20, 2019
Messages
2
Reaction score
2
Salut, vues que t'es français je poste mes messages en français , au faite pour les mobiliers je penses que ça serait une vraie corvée pour toi de tout ajouté tout seul, si t'arrives à creer un algorithme simple permettant à tout le monde d'ajouter du mobilier (syntaxe simple) , une liste des mobiliers qui seras au fur et à mésure mis à jour par certain membre de la communauté qui se chargeront d'ajouté du mobilier. Ça te permettra entre autre de te concentrer sur d'autres fonctionnalités (comme le script des différents wired). Voilà entre autre une proposition, de tous les projets que j'ai vues le tien aemble le plus avancer,


Moi même j'ai commencé à developper un client en JS mais je suis sure et certain que mon script et mes methodes diffère du tien, ainsi que mes techniques de ce fait on ne peut pas avancer en pleine collaboration. Mais si tu crées un outil et que nous utilisons plus ou moins la même technique... Je penses que ton projet n'est qu'à quelque mois de sa fin complete.

Mis à part ça respect, c'eat du bon boulot tant niveau design que script.. j'espère que tu ne lâcheras et que ton projet aboutiras. Curage !
 
Last edited:
Skilled Illusionist
Joined
Feb 25, 2009
Messages
343
Reaction score
114
Salut, vues que t'es français je poste mes messages en français , au faite pour les mobiliers je penses que ça serait une vraie corvée pour toi de tout ajouté tout seul, si t'arrives à creer un algorithme simple permettant à tout le monde d'ajouter du mobilier (syntaxe simple) , une liste des mobiliers qui seras au fur et à mésure mis à jour par certain membre de la communauté qui se chargeront d'ajouté du mobilier. Ça te permettra entre autre de te concentrer sur d'autres fonctionnalités (comme le script des différents wired). Voilà entre autre une proposition, de tous les projets que j'ai vues le tien aemble le plus avancer,


Moi même j'ai commencé à developper un client en JS mais je suis sure et certain que mon script et mes methodes diffère du tien, ainsi que mes techniques de ce fait on ne peut pas avancer en pleine collaboration. Mais si tu crées un outil et que nous utilisons plus ou moins la même technique... Je penses que ton projet n'est qu'à quelque mois de sa fin complete.

Mis à part ça respect, c'eat du bon boulot tant niveau design que script.. j'espère que tu ne lâcheras et que ton projet aboutiras. Curage !

Big big thank you for this message :D

You can't speak French here, you must use a translator... :p But i can answer you (in French haha) on Discord or PM if you want :D
 
Junior Spellweaver
Joined
Nov 5, 2013
Messages
147
Reaction score
57
seems like a great project! i have a question about the floor drawing process: do you use sprites of squares and stairs or is this drawn on the run (like, textured vectorised polygons, like habbo does)?
 
Skilled Illusionist
Joined
Feb 25, 2009
Messages
343
Reaction score
114
On responsive there is no delay, mouseover doesn't work :D it appear directly only on "tap" :D



seems like a great project! i have a question about the floor drawing process: do you use sprites of squares and stairs or is this drawn on the run (like, textured vectorised polygons, like habbo does)?

Thank you Bro :D

I use only png ! I take a Habbo room, and I cut my tiles and stairs inside it :D
 
Skilled Illusionist
Joined
Feb 25, 2009
Messages
343
Reaction score
114
Looks cool. The walking seems a bit off with diagonal sliding and the stairs seem to be also fast.

Pretty cool nonetheless. Would love to see where you can take this to.

I use same duration to move tile to tile... So when there are stairs, there are more distance for the same duration xD But yes, i will fix it :D
 
Banned
Banned
Joined
Aug 25, 2009
Messages
431
Reaction score
190
Project looks really good! Would love to see a git and contribute to the project :)

Are your UIs from ?
 
Initiate Mage
Joined
Nov 17, 2018
Messages
4
Reaction score
0
Hello, when will you release or will you release? This is a great project, I would like to test it on my computer! Do you have a git?

Sorry from my bad english, i'm brazilian.
 
Skilled Illusionist
Joined
Feb 25, 2009
Messages
343
Reaction score
114
Hello, when will you release or will you release? This is a great project, I would like to test it on my computer! Do you have a git?

Sorry from my bad english, i'm brazilian.

Hello ! :D
Yes,I will release everything ! I don't know when (i want a stable core, furnis, ect...), but YES, i will release !
For the moment, there are no github... Why ? I scared about some people who want steal the code, rename it and publish it...

In the past, it's already happened so now I wait before publish github link :D

And thank for the feedback !
 
Initiate Mage
Joined
Nov 17, 2018
Messages
4
Reaction score
0
Hello ! :D
Yes,I will release everything ! I don't know when (i want a stable core, furnis, ect...), but YES, i will release !
For the moment, there are no github... Why ? I scared about some people who want steal the code, rename it and publish it...

In the past, it's already happened so now I wait before publish github link :D

And thank for the feedback !
I await news
 
Newbie Spellweaver
Joined
Mar 30, 2014
Messages
8
Reaction score
0
Very good subject, I wait for a test link to see what it gives, there is really a lot of potential to evolve the community. congratulation!
 
Skilled Illusionist
Joined
Dec 27, 2008
Messages
311
Reaction score
205
Hello ! :D
Yes,I will release everything ! I don't know when (i want a stable core, furnis, ect...), but YES, i will release !
For the moment, there are no github... Why ? I scared about some people who want steal the code, rename it and publish it...

In the past, it's already happened so now I wait before publish github link :D

And thank for the feedback !

Make sense , i already have some hidden stuff for RetroCMS i want to implement better before release :D
 
Back
Top