Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

K5 Server Files Liberated ForEver

Junior Spellweaver
Joined
Sep 14, 2010
Messages
185
Reaction score
83
Hi Ragezoners and alls my friends long time already delocalised into the part of tantra Online,e already release 80% of k5 decided,so you begin to work and to improve more the k5 enough already of many robberies and urtos by many people.

a continuation.

Client used Recomend

(Tantra Ph Client Full)




(Auto Backup Database)
a very good tool for backup easily to any server that uses SQL databases



(cmd.bat)
This .bat is for the operation of clans and ranking



(DBSRV Complete K5)



(MSGSRV Complete K5)



(ITMSRV Complete It is the same)



(SQLDEAMON Complete K5)



(GMTOOL Complete K5)
Note: Using My Account
ID: Orlando
PASSWORD: Orlando

Not using TantraGM Account in GM Tool not Found.



(HTTsetting.txl Copy.bat)



This small .bat is a compilation of the same copytantraparam.bat is used to copy your httseting.txl in all their areas without paste of 1 on 1

(TantraToolsNoBug)
Many already know, but this use for k5



(ParamCopy Server)
Many already know just stick your TantraParam_sv.tpa in the Server folder and run the ParamCopy.bat and automatically pastes all the TantraParam.tpa in their areas, without having to paste in 1 on 1



(TantraK5XMLS)



(XMLS K5 BETA HETEROJENEO)



(HTLauncher.exe 4.1.0.2 k5 + New Security Implented By Heterojeneo)



(Zone1 K5)



(Zone6 K5)



(Zones Info .txt)




(Tutorial Complete Copile TantraParam.tpa k5 (Client) AND Copile Tantraparam_sv.tpa k5 (Server)




With this already can work a k5 server at 80% of operation including boards And Mounts

Missing other tools antidup and gifts automatic that I am making the will in this same post

greetings to all my friends and colleagues of raggezoner.

Too Be Continued

heterojeneo - K5 Server Files Liberated ForEver - RaGEZONE Forums

heterojeneo - K5 Server Files Liberated ForEver - RaGEZONE Forums
 
Newbie Spellweaver
Joined
Apr 15, 2011
Messages
23
Reaction score
2
thanks heterojeneo hopefully many were like you
 
Banned
Banned
Joined
Mar 9, 2008
Messages
93
Reaction score
20
Me intriga, pero se agradece su gran aporte. A todo esto solo le hago una pregunta: ¿Por que decide publicar esta información?
 
Junior Spellweaver
Joined
Sep 14, 2010
Messages
185
Reaction score
83
maybe its time to release this files?

no param converter?

My friend there are leave a video tutorial for the compilation of the .tpa of the zone and client.




Me intriga, pero se agradece su gran aporte. A todo esto solo le hago una pregunta: ¿Por que decide publicar esta información?

Simple camarada cansado ya de la misma verga y egoismo fijemonos como esta el mmorpg de Tantra Online a decaido muchisimo por la algarabia egoismo y ya esto tiene que cambiar.
 
Newbie Spellweaver
Joined
Apr 15, 2011
Messages
23
Reaction score
2
es cierto lo que dice heterojeneo antes este foro de tantra era muy nutrido en aportes pero todos empesaron a sacar probecho de la minima coas que saben algo injunto pero bien porti heterojeneo :D ya cale los archivos y funcionan bien :d gracias
 
Newbie Spellweaver
Joined
Jun 26, 2012
Messages
20
Reaction score
0
y los convertidores?
Amigo perdon pero no los veo en el video los muestran
 
Experienced Elementalist
Joined
Jun 3, 2011
Messages
211
Reaction score
3
can you have a video on how to set-up it? :)
 
Experienced Elementalist
Joined
Jun 3, 2011
Messages
211
Reaction score
3
sir can i add you on facebook or yahoo messenger so you would teamviewer me pleaese?
 
Newbie Spellweaver
Joined
Sep 22, 2011
Messages
50
Reaction score
9
Aclaremos ciertos puntos, asi como tu los aclaras en mis post,
primero, ese trabajo no es tuyo eso se encuentra en el foro Tantra.5d6d.com -> id: tantrasun pass: tantrasun
segundo, lo que si has puesto de diferente son los xml con los 34 mil items para arriba, los demas exes son los de DION que estan por aqui tambien.
tercero, esos zones son echos de k3 si los buscas en hexadecimal y los comparas con los de DION, no tienen la opcion de Boards, de Email ni de Diciplina, por lo tanto no puedes decir que lo arreglaras porque lo unico que has echo es traer a copiar desde otro lugar para llamar la atencion.

Pero en conclusión es una buena estrategia para tirarse abajo a Brainsoft y a MantraFusion
 
Newbie Spellweaver
Joined
Oct 5, 2012
Messages
37
Reaction score
6
Hola heterojeneo!! gracias por compartir esos archivos :D

Me funciona todo pero necesito ayuda con el cliente :sleep:
descargue el cliente / lo instale / copie el TantraParam que hice siguiendo el video /
copie el serverlist.txt y el bin (le puse el 06 al serverlist.txt de mi cliente)
... y ahora como me conecto a mi server ?: $:
abro el htlauncher y me sale me sale error tantra.exe
cree un acceso directo del htlauncher y le puce esto: v5ccttcctt
tampoco entra me sale error :(
una ayuda por favor se los pido humildemente
hay algo mas que modificar en el cliente para que pueda entrar a mi server muchas gracias de antemano
 
Newbie Spellweaver
Joined
Jun 26, 2012
Messages
20
Reaction score
0
Hola heterojeneo!! gracias por compartir esos archivos :D

Me funciona todo pero necesito ayuda con el cliente :sleep:
descargue el cliente / lo instale / copie el TantraParam que hice siguiendo el video /
copie el serverlist.txt y el bin (le puse el 06 al serverlist.txt de mi cliente)
... y ahora como me conecto a mi server ?: $:
abro el htlauncher y me sale me sale error tantra.exe
cree un acceso directo del htlauncher y le puce esto: v5ccttcctt
tampoco entra me sale error :(
una ayuda por favor se los pido humildemente
hay algo mas que modificar en el cliente para que pueda entrar a mi server muchas gracias de antemano

Amigo te ayudo para que te funcione el cliente tienes que tener un update que ejecute tu HTLaucher En server configura bien la ip
En el serverlist de tu cliente siempre tiene que ir 0 6 Tambien hasle el gamelogin de una ves y te funcionara todo sin ningún problema
 
Newbie Spellweaver
Joined
Oct 5, 2012
Messages
37
Reaction score
6
Amigo te ayudo para que te funcione el cliente tienes que tener un update que ejecute tu HTLaucher En server configura bien la ip
En el serverlist de tu cliente siempre tiene que ir 0 6 Tambien hasle el gamelogin de una ves y te funcionara todo sin ningún problema

gracias :D pero la verdad no entiendo muy bien eso del gamelogin si pudieras darme mas informacion por favor gracias por responder :D
 
Back
Top