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Hi all.
Please all devs lets try to fix some skills
Sonic Rage (Make dmg but no make charge..)
tell me what's wrong ?
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Lethal Blow (one time make 350 other 2000)
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Deadly Blow (make to litle dmg..)
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Backstab (To litle dmg and dont get life only cp...)
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Focus Death (dont give dmg for backstab only get...)
Please help to fix that skills
and sorry about my bad language
Please all devs lets try to fix some skills
Sonic Rage (Make dmg but no make charge..)
Code:
<skill id="345" levels="1" name="Sonic Rage">
<set name="weaponsAllowed" val="512"/>
<set name="magicLvl" val="78"/>
<set name="hpConsume" val="50"/>
<set name="mpConsume" val="5"/>
<set name="power" val="7.0"/>
<set name="hitTime" val="1500"/>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="reuseDelay" val="1000"/>
<set name="skillTime" val="1500"/>
<set name="skillType" val="PDAM"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="600"/>
<set name="effectRange" val="1000"/>
<set name="num_charges" val="7"/>
</skill>
-------------------------------------------------
Lethal Blow (one time make 350 other 2000)
Code:
<skill id="344" levels="1" name="Lethal Blow">
<set name="mpConsume" val="85"/>
<set name="weaponsAllowed" val="16"/>
<set name="magicLvl" val="76"/>
<set name="power" val="5773"/>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="skillType" val="PDAM"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="40"/>
<set name="effectRange" val="400"/>
<set name="reuseDelay" val="15000"/>
<set name="overHit" val="true"/>
<set name="lethal1" val="5"/>
<set name="lethal2" val="2"/>
<set name="skillTime" val="1800"/>
<set name="hitTime" val="1800"/>
<for>
</for>
</skill>
Deadly Blow (make to litle dmg..)
Code:
<skill id="263" levels="37" name="Deadly Blow" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30" >
<table name="#ench2MpConsume">
74 73 71 70 69 68 66 65 64 63
61 60 59 58 56 55 54 53 52 50
49 48 47 45 44 43 42 40 39 38
</table>
<table name="#mpConsume"> 36 37 38 38 40 41 42 43 44 46 47 48 50 50 51 52 53 55 56 57 58 60 61 61 62 63 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 </table>
<table name="#magicLvl"> 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 </table>
<table name="#power"> 1107.0 1176.0 1249.0 1325.0 1405.0 1488.0 1574.0 1664.0 1757.0 1853.0 1953.0 2057.0 2164.0 2274.0 2388.0 2505.0 2625.0 2748.0 2875.0 3004.0 3136.0 3271.0 3408.0 3548.0 3690.0 3834.0 3980.0 4127.0 4275.0 4425.0 4575.0 4726.0 4878.0 5029.0 5180.0 5330.0 5479.0 </table>
<table name="#ench1Power">
5536 5593 5650 5708 5765 5822 5879 5936 5993 6050
6107 6164 6222 6279 6336 6396 6450 6507 6564 6621
6678 6736 6793 6850 6907 6964 7021 7078 7135 7192
</table>
<table name="#ench2Power">
5504 5529 5554 5579 5604 5629 5654 5680 5705 5730
5755 5780 5805 5830 5855 5880 5905 5930 5955 5980
6005 6030 6055 6080 6105 6130 6156 6180 6206 6231
</table>
<set name="weaponsAllowed" val="16"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
<set name="power" val="#power"/>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="hitTime" val="1080"/>
<set name="condition" val="16"/>
<set name="reuseDelay" val="11000"/>
<set name="skillTime" val="1080"/>
<set name="skillType" val="PDAM"/>
<set name="lethal1" val="5"/>
<set name="lethal2" val="2"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="40"/>
<set name="effectRange" val="400"/>
<enchant1 name="power" val="#ench1Power"/>
<enchant2 name="power" val="#ench2Power"/>
<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
<for>
<!-- 0x10 appears to be the correct order -->
<add order="0x10" stat="rCrit" val="45">
<using kind="Dagger" skill="0263"/>
</add>
</for>
</skill>
----------------------------------------------------
Backstab (To litle dmg and dont get life only cp...)
Code:
<skill id="30" levels="37" name="Backstab" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30" >
<table name="#mpConsume">
60 62 64 64 66 68 70 72 74 76 78 80 82
82 84 87 89 91 93 95 97 99 101 101 103
105 107 109 111 113 115 116 118 120
122 123 125 </table>
<table name="#ench2MpConsume">
110 109 108 108 107 106 105 104 104 103
102 101 100 99 99 98 97 96 95 95
94 93 92 91 90 90 89 88 87 86
</table>
<table name="#power">
1107.0 1176.0 1249.0 1325.0 1405.0 1488.0 1574.0 1664.0 1757.0 1853.0
1953.0 2057.0 2164.0 2274.0 2388.0 2505.0 2625.0 2748.0 2875.0 3004.0
3136.0 3217.0 3408.0 3548.0 3690.0 3834.0 3980.0 4127.0 4275.0 4425.0
4575.0 4726.0 4878.0 5029.0 5180.0 5330.0 5479.0
</table>
<table name="#ench1Power">
5493 5506 5520 5534 5547 5561 5575 5588 5602 5616
5629 5643 5657 5670 5684 5698 5711 5725 5738 5752
5766 5779 5793 5802 5820 5834 5848 5861 5875 5889
</table>
<table name="#magicLvl"> 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 </table>
<set name="weaponsAllowed" val="16"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
<set name="power" val="#power"/>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="hitTime" val="1080"/>
<set name="condition" val="8"/>
<set name="reuseDelay" val="11000"/>
<set name="skillTime" val="1080"/>
<set name="skillType" val="PDAM"/>
<set name="lethal1" val="5"/>
<set name="lethal2" val="2"/>
<set name="dmgDirectlyToHp" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="40"/>
<set name="effectRange" val="400"/>
<enchant1 name="power" val="#ench1Power"/>
<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
<for>
</for>
Focus Death (dont give dmg for backstab only get...)
Code:
<skill id="355" levels="1" name="Focus Death">
<!-- WRONG -->
<set name="mpConsume" val="36"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<set name="reuseDelay" val="120000"/>
<set name="skillTime" val="2000"/>
<set name="hitTime" val="2000"/>
<set name="buffDuration" val="120000"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="120" val="0">
<mul order="0x30" stat="rCrit" val="0.7"/>
</effect>
</for>
</skill>
and sorry about my bad language