Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

help me name file HPK

Status
Not open for further replies.
Initiate Mage
Reaction score
0
Hi, sorry do not know if any of you know the name of the customer HPK, which means that one can have in inventory but there lockers which fits the tiger glasses and stuff, thanks

Banned
Banned
Reaction score
20
en relidad lo unico que hace ese .HPK es cambiar la imagen de fondo de tu inventario, peor no agrega los slots, entonces aunq ue lo tuvieras no te serviria de mucho. Buscalo en temas anteriores, y con suerte lo encuentras.

Newbie Spellweaver
Reaction score
11
hablando de hpk randiante necesito una ayuda con esto subire una imagen

hardex81 - help me name file HPK - RaGEZONE Forums

mira esa imagen no se que tiene porque sale el fondo azul si solo quiero qe salga el color verde... porfavor si puedes explicame y lo hago gracias...

Atte.FherNanDo

Newbie Spellweaver
Reaction score
3
mm bueno no estoy seguro trata de guardarla png selciona la capa de atras y asela trasulicda si quieres subela aqui y yo te la arreglo y probas.

mm well I'm not sure about storing selciona png and back layer
make translucent if you want to upload it here and I'll fix it and try.

Newbie Spellweaver
Reaction score
0
guardalo en png pero sin el fondo azul o viene por defecto creo x_x :p la cosa es png

Newbie Spellweaver
Reaction score
0
Una pregunta alguien me puede pasar el archivo para k funcion el hpkexe
esk me acuerdo k necesitavas un archivo i entoces ya te deja abrir el hpk k esta en tantra tools

Status
Not open for further replies.
Back