Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

making a signature

Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
Aug 20, 2003
Messages
1,974
Reaction score
5
Ok this might sound a but []\[] O o []3 A, but i dont know how to do a signature, nor create my own one lol. can someone please explain it please, cheers.

Your Hommy-RageFire.
 
Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
Feb 23, 2003
Messages
3,088
Reaction score
2
u mean like a banner thing m8?

u make em in psp, photoshop, paint (lol) any grpahics program and add it to your siggy as THE URL OF THE IMAGE e.g [url]www.poop.com/sex.gif[/url] [ /img]

hope that helps
 
Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
Aug 20, 2003
Messages
1,974
Reaction score
5
Nik-C said:
u mean like a banner thing m8?

u make em in psp, photoshop, paint (lol) any grpahics program and add it to your siggy as THE URL OF THE IMAGE e.g [url]www.poop.com/sex.gif[/url] [ /img]

hope that helps [/B][/QUOTE]

Thanks a lot Nik :good:, ill post if i need some more help. Peace holmes.
 
Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
Aug 20, 2003
Messages
1,974
Reaction score
5
SaNgDrAxE said:
If you would need help with photoshop you can ask me :)

here's the sigs i've made so far ^^


Could you do me a really big favor mate and make me one please? which says 'RageFire'. id be very greatful m8, thanks.
 
Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
Aug 20, 2003
Messages
1,974
Reaction score
5
SaNgDrAxE said:
what do you want on it? (background+creature/person)

Background with ma name with a sick looking person on it, someone like sephiroth or the witchking from lord of the rings, a real tuff looking SOB to symbolise me lol, thanks man!
 
Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
Aug 20, 2003
Messages
1,974
Reaction score
5
DonTonberry said:
I Do, His Music At Least, Ain't Got Feeling For His Tupee

You should have a signature of you and elton going at it, with elton saying ' are you ready, are you ready for love' and you saying ' yes i am! ohhhh yes!' lol.
 
Joined
Mar 15, 2003
Messages
521
Reaction score
1
Rage said:
Background with ma name with a sick looking person on it, someone like sephiroth or the witchking from lord of the rings, a real tuff looking SOB to symbolise me lol, thanks man!

1. I decided to make my siggies for other ppl all like the last five i've made, so your name is gonna be small like bahamut :p
2. witchking image is already taken by bahamut
3. wtf is sepiroth lol? gimme a link where i can find a few good pics of him/her/it
 
Back
Top