Problem with cat buffs L2J 

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Hi my cat Buffs dont work i can buff them but i havent any Effect someone know my Problem?

<skill id="4699" levels="13" name="Blessing of Queen">
<table name="#rate"> 1.25 1.27 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 </table>
<table name="#crit"> 1.20 1.22 1.25 1.25 1.25 1.25 1.25 1.25 1.25 1.25 1.25 1.25 1.25 </table>
<table name="#time"> 120 120 120 150 165 180 195 210 225 240 255 270 285 </table>
<table name="#mpConsume"> 122 157 194 202 207 212 215 220 224 229 233 237 242 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="900"/>
<set name="hitTime" val="2000"/>
<set name="reuseDelay" val="20000"/>
<set name="skillTime" val="2000"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="120000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="2700" val="0">
<mul order="0x30" stat="rCrit" val="#rcrit"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="#catk"/>
</effect>
</for>
</skill>
</list>


<skill id="4700" levels="13" name="Gift of Queen">
<table name="#mpConsume"> 122 157 194 202 207 212 215 220 224 229 233 237 242 </table>
<table name="#Tab-pAtk"> 1.06 1.08 1.10 1.10 1.10 1.10 1.10 1.10 1.10 1.10 1.10 1.10 1.10 </table>
<table name="#Tab-accCombat"> 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 </table>
<table name="#time"> 120 120 120 150 165 180 195 210 225 240 255 270 285 </table>
<table name="#dur"> 120000 120000 120000 150000 165000 180000 195000 210000 225000 240000 255000 270000 285000 </table>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="hitTime" val="2000"/>
<set name="reuseDelay" val="20000"/>
<set name="skillTime" val="2000"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="#dur"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="#time" val="0">
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="#Tab-pAtk"/>
<add order="0x30" stat="accCombat" val="#Tab-accCombat"/>
</effect>
</for>
</skills
 
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