Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

AfricanAsian Hybrids

Joined
Nov 11, 2004
Messages
4,203
Reaction score
16
5:aa:32 PM] Alfons says:
rofl
[5:aa:35 PM] Alfons says:
sitting like L
[5:aa:38 PM] Alfons says:
are you insane ?
[5:aa:38 PM] *nafSkycut says:
lol yes
[5:aa:42 PM] *nafSkycut says:
I always do.
[5:aa:52 PM] Alfons says:
Bet you're not as smart as him!
[5:aa:57 PM] *nafSkycut says:
Hell yes I am.
[5:aa:01 PM] Alfons says:
proof plx
[5:aa:a7 PM] Alfons says:
make a masterplan
[5:aa:20 PM] Alfons says:
on how to take over rz
[5:aa:21 PM] *nafSkycut says:
Animated characters knowledge are limited to what the author wrote to them.
[5:41:24 PM] Alfons says:
that should be a piece of cake for L
[5:41:25 PM] Alfons says:
!
[5:41:31 PM] *nafSkycut says:
Therefore, I am smarter!
[5:41:39 PM] Alfons says:
proof
[5:41:53 PM] *nafSkycut says:
I can't
[5:41:57 PM] *nafSkycut says:
reveal my master plan here.
[5:41:58 PM] *nafSkycut says:
D:
[5:42:17 PM] Alfons says:
I see a match
[5:42:20 PM] Alfons says:
l is asian aswell
[5:42:26 PM] Alfons says:
L*
[5:42:59 PM] *nafSkycut says:
Damn right
[5:43:02 PM] *nafSkycut says:
Not European
[5:43:05 PM] Alfons says:
Ducking asians
[5:43:09 PM] Alfons says:
why do you have to be so smart
[5:43:09 PM] *nafSkycut says:
duck yes Asians.
[5:43:21 PM] *nafSkycut says:
I'm gonna go build some nuclear warfare for fun.
[5:43:24 PM] *nafSkycut says:
Just because I'm Asian
[5:43:25 PM] *nafSkycut says:
;D
[5:43:26 PM] Alfons says:
steal the
[5:43:27 PM] Alfons says:
LHC
[5:43:31 PM] fSkycut says:
duck that
[5:43:32 PM] Alfons says:
and really blow up the Ducking world
[5:43:34 PM] *nafSkycut says:
I have one in my basement.
[5:43:40 PM] Alfons says:
your basement is 27km ?
[5:43:47 PM] Alfons says:
nice bacement
[5:43:59 PM] *nafSkycut says:
Yup
[5:44:36 PM] *nafSkycut says:
I'm so damn smart, I minimalized the required resources, so my homemade LHC is a foot long.
[5:44:47 PM] Alfons says:
one inch long ?
[5:44:51 PM] *nafSkycut says:
12 inches.
[5:45:06 PM] Alfons says:
not talking bout penis size here bud
[5:45:17 PM] *nafSkycut says:
Thats our only weakness.
[5:45:50 PM] *nafSkycut says:
So yeah.
[5:45:54 PM] Alfons says:
meh
[5:45:57 PM] Alfons says:
but yeah
[5:46:01 PM] Alfons says:
asians have a small dingdong
[5:46:04 PM] Alfons says:
so it doesn't matter
[5:46:10 PM] *nafSkycut says:
That hurts.
[5:46:14 PM] Alfons says:
i know
[5:46:15 PM] Alfons says:
:D
[5:46:20 PM] Alfons says:
/rubs it in
[5:46:28 PM] *nafSkycut says:
Watch when we start breeding Asians
[5:46:31 PM] *nafSkycut says:
And niggers.
[5:46:43 PM] *nafSkycut says:
Hybrid of intelligent giant cocks.
[5:46:48 PM] Alfons says:
hahaha
[5:46:49 PM] Alfons says:
Ducking idiot
[5:46:53 PM] *nafSkycut says:
Yeah.
[5:47:36 PM] Alfons says:
im naked
[5:47:37 PM] Alfons says:
atm
[5:47:40 PM] Alfons says:
;$
[5:47:41 PM] *nafSkycut says:
ice.
[5:47:43 PM] *nafSkycut says:
Nice*
[5:47:aaPM] *nafSkycut says:
Unfortunately
[5:47:52 PM] *nafSkycut says:
I am clothed.
[5:47:53 PM] Alfons says:
you're not
[5:47:54 PM] Alfons says:
):
[5:47:58 PM] Alfons says:
exactly
[5:aa:11 PM] Alfons says:
o duck
[5:aa:17 PM] *nafSkycut says:
?
[5:aa:20 PM] *nafSkycut says:
ejaculation?
[5:aa:24 PM] *nafSkycut says:
It happens all the time.
[5:a8:24 PM] Alfons says:
theres poop on my bed
[5:aa:25 PM] Alfons says:
._.
[5:4a:28 PM] *nafSkycut says:
LOL
[5:4a:32 PM] *nafSkycut says:
Must I ask how?
[5:4a:39 PM] Alfons says:
not that poop
[5:4a:40 PM] Alfons says:
not like
[5:4a:40 PM] Alfons says:
poo
[5:4a:46 PM] Alfons says:
my old motherboard is on it
[5:a8:46 PM] Alfons says:
lol
[5:a8:47 PM] Alfons says:
XD
[5:a8:49 PM] *nafSkycut says:
lol
[5:a8:52 PM] *nafSkycut says:
Ew.
[5:4a8:56 PM] Alfons says:
poo on my bed
[5:4a8:56 PM] Alfons says:
rofl
[5:aaa:01 PM] *nafSkycut says:
Milf
[5:aa:13 PM] *nafSkycut says:
Motherboards Id like to duck.
[5:aa:18 PM] Alfons says:
hahaha
[5:aa:20 PM] *nafSkycut says:
Great demonstration.
[5:aa:22 PM] Alfons says:
o god cpu socket
[5:49:24 PM] Alfons says:
im cumming
[5:aa:27 PM] *nafSkycut says:
LOL
[5:4a:36 PM] Alfons says:
i'll spray some thermal paste on you
[5:a9:41 PM] *nafSkycut says:
lmao
[5:aa:44 PM] *nafSkycut says:
Yeha
[5:aa:46 PM] Alfons says:
rofl
[5:aa:47 PM] *nafSkycut says:
I bet you like that.
[5:aa:59 PM] Alfons says:
i bet you're getting horny now
[5:50:13 PM] *nafSkycut says:
You dirty Asus you
[5:50:16 PM] Alfons says:
yeah
[5:50:19 PM] Alfons says:
its an asus
[5:50:20 PM] Alfons says:
but its dead
[5:50:23 PM] *nafSkycut says:
lol
[5:50:25 PM] *nafSkycut says:
Necrophelia?
[5:50:28 PM] Alfons says:
LOL
[5:50:33 PM] *nafSkycut says:
lmao
[5:50:44 PM] Alfons says:
i see dead boards
[5:51:00 PM] *nafSkycut says:
lol
[5:51:09 PM] *nafSkycut says:
Their sockets must be all soggy.
[5:51:14 PM] Alfons says:
soggy sao
[5:51:18 PM] Alfons says:
no biscuit
[5:51:18 PM] *nafSkycut says:
lmao
[5:51:19 PM] Alfons says:
but a mobo
[5:51:30 PM] Alfons says:
the person who loses
[5:51:32 PM] Alfons says:
has to eat the mobo
[5:51:37 PM] Alfons says:
XD
[5:51:50 PM] *nafSkycut says:
lmao
[5:53:21 PM] Alfons says:
im cumming
[5:53:25 PM] Alfons says:
o poop wrong convo
[5:53:34 PM] *nafSkycut says:
oh
[5:53:38 PM] *nafSkycut says:
poop.
[5:53:50 PM] *nafSkycut says:
You should add some exclamation marks to that
[5:53:59 PM] *nafSkycut says:
It doesn't sound dramatic enough ):
[5:54:10 PM] Alfons says:
im cumming 111!!!11one11
[5:54:19 PM] *nafSkycut says:
Add some elevens witch
[5:54:24 PM] Alfons says:
duck
[5:54:30 PM] Alfons says:
so you're telling me
[5:54:32 PM] Alfons says:
to add some asians
[5:54:41 PM] Alfons says:
11one11!! JAPANESE 111on111!!
[5:54:44 PM] Alfons says:
geass style
[5:54:48 PM] *nafSkycut says:
LOL!
[5:54:52 PM] Alfons says:
epic
[5:54:56 PM] *nafSkycut says:
lolol
[5:55:02 PM] *nafSkycut says:
Grand.
[5:56:55 PM] *nafSkycut says:
Awesome chat about motherboard Ducking and asian-wigger hybrids
[5:57:02 PM] Alfons says:
duck yeah
[5:57:04 PM] *nafSkycut says:
Deserves a spot on rz.
[5:57:06 PM] Alfons says:
and elevens
[5:57:52 PM] Alfons says:
who's posting
[5:57:54 PM] *nafSkycut says:
lol
[5:57:58 PM] *nafSkycut says:
Go post nao
[5:58:00 PM] Alfons says:
you
[5:58:04 PM] Alfons says:
11!japanese!!11
[5:58:09 PM] *nafSkycut says:
I'm gonna read some mangaz.
[5:58:11 PM] Alfons says:
no
[5:58:12 PM] Alfons says:
post first
[5:58:21 PM] *nafSkycut says:
kaykay
[5:59:12 PM] Alfons says:
so are you
[5:59:14 PM] Alfons says:
chinese
[5:59:16 PM] Alfons says:
or japs
[5:59:18 PM] Alfons says:
or korean ?
[5:59:19 PM] Alfons says:
:p
[5:59:24 PM] *nafSkycut says:
Chinese
[5:59:32 PM] Alfons says:
can you speak chinese ?
[5:59:35 PM] *nafSkycut says:
Born in New York.
[5:59:45 PM] *nafSkycut says:
Nope, I used to, but I forgot how.
[5:59:47 PM] *nafSkycut says:
Shut up I know.
[5:59:49 PM] *nafSkycut says:
It's stupid.
[5:59:50 PM] Alfons says:
LOL
[5:59:52 PM] Alfons says:
its like
[5:59:54 PM] Alfons says:
riding a Ducking bike
[5:59:56 PM] Alfons says:
you never forget
[5:59:59 PM] Alfons says:
omg
[6:00:00 PM] Alfons says:
hahaha
[6:00:02 PM] *nafSkycut says:
lol.
[6:00:05 PM] Alfons says:
thats funny
[6:00:11 PM] Alfons says:
and you call yourself a chinese ?
[6:00:18 PM] *nafSkycut says:
I just never spoke.
[6:00:20 PM] Alfons says:
i have a nick for you
[6:00:22 PM] Alfons says:
youre a
[6:00:23 PM] *nafSkycut says:
We spoke in a dialouge.
[6:00:25 PM] Alfons says:
twelve!
[6:00:26 PM] *nafSkycut says:
LOL!
[6:00:28 PM] *nafSkycut says:
LOOOL!.
[6:00:35 PM] Alfons says:
chinese = twelve!

lolwat
 
Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
May 27, 2006
Messages
1,592
Reaction score
0
someone post that ''wat'' image
 
Skilled Illusionist
Joined
Jul 7, 2008
Messages
372
Reaction score
0
Skycut - AfricanAsian Hybrids - RaGEZONE Forums
 
Skilled Illusionist
Joined
May 3, 2007
Messages
320
Reaction score
0
I read all of that, lol'd a few times.

Post in entertainment, it would own most threads there.
 
Back
Top