Azuriom Website

Reaction score
2,971
After I test this Azuriom website, idk if I am the only has this issue but, when I register I can login in website but in game I can't, and also all accounts I registered in the website is not saving in my flyff database which is Account_DBF > Account_TBL.

It's already been registered on both Azuriom database and my flyff database which is Account_DBF now, but I can't login in-game using the account registered even if it's in the database and authority is F. I can't even linked my manual created account in my azuriom account.

1699987938104 - Azuriom Website - RaGEZONE Forums

I already added this line in my .env in the root where azuriom website installed
1699987996146 - Azuriom Website - RaGEZONE Forums

And also my source is configured already.
1699988029795 - Azuriom Website - RaGEZONE Forums

Fixed by the settings above.

Last edited:
Après avoir testé ce site Web Azuriom, je ne sais pas si je suis le seul à avoir ce problème, mais lorsque je m'inscris, je peux me connecter au site Web, mais je ne peux pas dans le jeu, et tous les comptes que j'ai enregistrés sur le site Web ne sont pas enregistrés dans ma base de données flyff qui est Account_DBF > Account_TBL.

Il a déjà été enregistré à la fois dans la base de données Azuriom et dans ma base de données flyff qui est Account_DBF maintenant, mais je ne peux pas me connecter au jeu en utilisant le compte enregistré même s'il est dans la base de données et que l'autorité est F. Je ne peux même pas lier mon compte créé manuellement à mon compte Azuriom.

View attachment 245318

J'ai déjà ajouté cette ligne dans mon .env à la racine où le site Web azuriom est installé
View attachment 245319

Et ma source est déjà configurée.
View attachment 245320

Corrigé par les paramètres ci-dessus.
I have exactly the same problem, can you find a solution please

Upvote 0
Back