Sorry my English!
I was andano by ragezone and the codes to disable friendly fire was all in error, I decided to do a basic tutorial of how to solve.
Search in WarZ_Server.sln
Search for:
if((targetPlr->loadout_->GameFlags & wiCharDataFull::GAMEFLAG_NearPostBox) && !force_damage)
return false;
Add below:
Code:
// A menos que voce não cause dano a si mesmo os demais em clan não são atingidos, com excessão das granadas
if(targetPlr->ID == IsServerPlayer(fromObj)->ID) // TheLiciaZ
{
return true; //The damage friend is disabled.
}else{
/*if(!*targetPlr->loadout_-> ClanID != 0
return true; */ // TheLiciaZ apenas para src codex e amosin deixar não comentado
if(targetPlr->loadout_->ClanID == IsServerPlayer(fromObj)->loadout_->ClanID)
return false;
}
You will have this here:
if((targetPlr->loadout_->GameFlags & wiCharDataFull::GAMEFLAG_NearPostBox) && !force_damage)
return false;
// A menos que voce não cause dano a si mesmo os demais em clan não são atingidos, com excessão das granadas
if(targetPlr->ID == IsServerPlayer(fromObj)->ID) // TheLiciaZ
{
return true; //The damage friend is disabled.
}else{
/*if(!*targetPlr->loadout_-> ClanID != 0
return true; */ // TheLiciaZ apenas para src codex e amosin deixar não comentado
if(targetPlr->loadout_->ClanID == IsServerPlayer(fromObj)->loadout_->ClanID)
return false;
}
I was andano by ragezone and the codes to disable friendly fire was all in error, I decided to do a basic tutorial of how to solve.
Search in WarZ_Server.sln
Search for:
if((targetPlr->loadout_->GameFlags & wiCharDataFull::GAMEFLAG_NearPostBox) && !force_damage)
return false;
Add below:
Code:
// A menos que voce não cause dano a si mesmo os demais em clan não são atingidos, com excessão das granadas
if(targetPlr->ID == IsServerPlayer(fromObj)->ID) // TheLiciaZ
{
return true; //The damage friend is disabled.
}else{
/*if(!*targetPlr->loadout_-> ClanID != 0
return true; */ // TheLiciaZ apenas para src codex e amosin deixar não comentado
if(targetPlr->loadout_->ClanID == IsServerPlayer(fromObj)->loadout_->ClanID)
return false;
}
You will have this here:
if((targetPlr->loadout_->GameFlags & wiCharDataFull::GAMEFLAG_NearPostBox) && !force_damage)
return false;
// A menos que voce não cause dano a si mesmo os demais em clan não são atingidos, com excessão das granadas
if(targetPlr->ID == IsServerPlayer(fromObj)->ID) // TheLiciaZ
{
return true; //The damage friend is disabled.
}else{
/*if(!*targetPlr->loadout_-> ClanID != 0
return true; */ // TheLiciaZ apenas para src codex e amosin deixar não comentado
if(targetPlr->loadout_->ClanID == IsServerPlayer(fromObj)->loadout_->ClanID)
return false;
}