Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

L2J [Greek] Greeks Support

Status
Not open for further replies.
Newbie Spellweaver
Joined
Sep 19, 2005
Messages
31
Reaction score
0
paides oti voi8ia xriazeste sxetika me L2j peite to edw, h mpite sto (edit) #l2j @ Gr-Net




P.S < mpite re kai sto room na voi8ame instantly, einai better :))

ma kala akneis dn exei aporia? :p
 
Last edited by a moderator:
Custom Title Activated
Loyal Member
Joined
May 23, 2006
Messages
1,897
Reaction score
1
nomizw oti javascript kai java exoun ena koino
to onoma
 
Upvote 0
Junior Spellweaver
Joined
Oct 19, 2005
Messages
122
Reaction score
0
re pedia,yparxei ena prob,exw ftiaxei ena utx me modded weapon textures mesa.sto inventoru fenete to simataki tou otan paw na to foresw omos pernw auto to lathos :
eisboleas - [Greek] Greeks Support - RaGEZONE Forums
opoios kserei ti fteei kai pws ftiaxnete na mou pei plz

telika kserei kaneis? h paparia?
 
Upvote 0
Banned
Banned
Joined
Feb 21, 2006
Messages
317
Reaction score
0
AngelSt: exo kai ego to idio problima me ta custom utx. malon den douleuoun ta custom utx pou ftiaxnoun gia ton c4 client se c5 client. 8a rotiso simera enan argentino pou ftiaxnei custom weapons kai 8a sou po aurio ti paizei...
 
Upvote 0
Banned
Banned
Joined
Feb 21, 2006
Messages
317
Reaction score
0
ismael66: 8elo mia pliroforia sxetika me ena Raidboss, mias kai exeis retail files 8a einai 100% retail auto pou 8elo. 8elo lipon na mou peis poso HP kai MP exei to raidboss 10373 to onoma tou einai Malex Herald of Dagoniel
 
Upvote 0
Banned
Banned
Joined
Feb 21, 2006
Messages
317
Reaction score
0
re c man mia akoma xarei... mlkia tora ala soz an mporei na mou peis kai poso xp sp dinei kai an einai aggro
 
Upvote 0
Junior Spellweaver
Joined
Mar 21, 2006
Messages
109
Reaction score
1
Ax re eisbo ts ts ts. Tin mia metras tous pontous tou peous, tin alli metras to ipsos tou anthrwpw e den paei allo pia!
 
Upvote 0
Newbie Spellweaver
Joined
Jul 13, 2005
Messages
13
Reaction score
0
re guys help!!!8elw na alla3w onoma ston server m na mhn einai dld id 1=bartz ktl k na epishs otan kanw log in n amhn emfanizei 1000 servers :( epishs pws borw na sigourepsw oti einai online :)
 
Upvote 0
Newbie Spellweaver
Joined
Oct 2, 2006
Messages
19
Reaction score
0
Xereto tin Elliniki omada :)

Eimai neos sto na stino server.
Arxika ekana test enan server pou vrika edo se auto to forum sigekrimena
( http://forum.ragezone.com/l2j-releases/guide-play-c4-client-c3-modded-server-118623.html ).
Ola ediksan entaksi kai etrekse kanonika alla ... polla bugs.

Diavasa to thread auto kai lete oti ena kalitero server-pack einai tou Silthrim. To dokimasa k auto doulepse kanonika etrekse k o [login server] k o [game server], alla antimetopizo ena prob...

trexontas to client vazo USR k PWD k mou efmanizi tin lista ton server, kathos patao ok gia sindesi sto (bartz) sto CMD window tou game server mou grafei (SESSION KEY NOT CORRECT. CLOSING CONNECTION)

exete idea ti mporei na einai auto ?
giati ego epsaksa mpas k to vro ala tpt, mexri ksana install to L2 ekana kai patch to system folder.

Tis dokimes mou tis kano se lan.

Euxaristo prokatavolika!!
 
Upvote 0
Newbie Spellweaver
Joined
Oct 2, 2006
Messages
19
Reaction score
0
allakse pack....einai palio to revision tou server se sigrisi me tou client...


ismael66 to revision tou pack pou exo einai (2.0) kai to katevasa xthes.

exeis na mou protinis ena link me kati neotero ?
 
Upvote 0
Experienced Elementalist
Joined
Sep 2, 2006
Messages
258
Reaction score
0
Padia, mipws 8a mporousate na mou peite pws kanw format ( exw kairo na kanw kai den 8imamai pws)(asxeto e?)?
Kai kati akoma mipws exete kanena GM shop gia c5 giati auta pou exw vrei exoun mono ta items tou c4.
Sas efxaristw poli.

RESPECT
 
Upvote 0
Status
Not open for further replies.
Back
Top