Welcome!

Join our community of MMO enthusiasts and game developers! By registering, you'll gain access to discussions on the latest developments in MMO server files and collaborate with like-minded individuals. Join us today and unlock the potential of MMO server development!

Join Today!

L2J [Greek] Support

Status
Not open for further replies.
Reaction score
Well, this will be the talk thread for the Greek Community. Here you will be able to post your questions - problems.

Please keep this thread free of spam. And before posting a problem check first to see if it's not already answered here.

If you ask something that is already posted on that Thread. your post will be just deleted.

Always remember that ragezone rules apply to this also. So post in Greek , but always put the proper english translation.

Note: Before post your problem or etc update your serverpacks or download the New Revisions From L2J Releases

I know that maybe your English Are not the best so Write first your problem in Greek before using a translation service to get a cleaner english translation. Rememeber that if you post your problems in a cleaner way that everyone can understand, then you have more chances to get an answer.

Greek: Opos Diabasate to Thread gia Emas tous ellines ine ksana open. Frodiste na diabazete ta proigoumena post giati isos exoun apadithi i erotisis sas.

Alios tha sbinode. Diabaste tous kanones tou Ragezone kai frodiste kathe fora na grafete pio pack xrisimopiite kai pia rev. :)

Kserw oti ta agglika den ine gia olous eukola giauto prota postarete sta ellinika kai meta frodiste na ine oso to dinatotero kaliteri i metafrasi sta agglika. Min anisixite tha sas kanw edit to thread an xriazete.

DaRkAnGel

Last edited:
Newbie Spellweaver
Reaction score
GIA SE OLOUS!
TI GRAMMI PREPI NA EXO GIA NA SIKOSO ENA SERVER?
KAI AN MPORIS NA PROTINIS KAPIO PAROXO I LISI.
EFXARISTO!
:clap_1:

HI ALL!
WHAT CONNECTION DOWLOAD /UPLOAD I MUST HAVE TO SETUP ASERVER?
CAN SOMEONE TELL ME A PROVIDER OR OTHER SOLUTION?
THANK U!

Upvote 0
Newbie Spellweaver
Reaction score
Kalimera apo Krhth.
Oti grammh kai na exeis mporeis na sykwseis server , to thema omws einai posa atoma thes na exei o server mesa. Yparxoun merika site sta opoia mporeis na deis times gia Dedicated Server , oi times ksekinoun apo 70€ kai ano ana mina. Me ta ellhnika dedomana kai tis adsl pou kykloforoun gia spiti mporei o server sou na exei kai 50 atoma mesa alla meta tha exei lag , kai eidika se siege tha ta ftysei...Ayto exw dei egw. Egw exw anoiksei server me onoma :alienmental: kai ton exw stisei sthn Germania plironontas 130€ to mhna.Twra teleytaia kanoun kati anavathmiseis sthn grammh kai mou exoun spasei ta neyra , kai o server tha mpei Amerikh kai sygkekrimena pou ypostirizei tous servers ths NCsoft.

English :p
That line and you have you can you install server, the subject however they are how much individuals CES has Server in. They exist partially site for Dedicated Server, the prices they begin from the 70 euro month. With the Greek data and adsl that circulate for house it can server have also 50 individuals in but afterwards it will have lag, specifically in siege and this it happens because to uploading it is up to 640[K]. This I have seen . I have opened server with name :alienmental: and I install it at Germany, I pay 130 euro. Now they do something upgrades in the line and have lag. Server will be installed USA and concretely in the same company that supports servers NCsoft

Last edited by a moderator:
Upvote 0
Newbie Spellweaver
Reaction score
Dark thelo mia xarh, mipos exeis spasmeno system gia Kamael alla oxi thn koreatikh ekdosh alla thn ekdosh tou official? Exo katevaseis thn test version kai uelw na do kati gia ton gameguard
:alienmental:

English: Dark do you have the kamael system ? i want to see something.

Last edited by a moderator:
Upvote 0
Newbie Spellweaver
Reaction score
kalispera kai apo mena , mipos kserei kaneis pos mporo na allakso to quest drop rate? gnorizo oti prepei na ginei mesa apo ton fakelo tis ka8e quest ksexorista alla ti akribos prepei na allakso. an mporeite na mou deiksete ena mikro paradeigma 8a itan oti kalytero). eyxaristo kai kali synexeia :)

hi does anyone knows how to change the quest drop rates? i know rthat it must be done inside the quest foloders but dont know what to change and how.a little example would be appreciated. ty

Upvote 0
Newbie Spellweaver
Reaction score
kalispera kai apo mena , mipos kserei kaneis pos mporo na allakso to quest drop rate? gnorizo oti prepei na ginei mesa apo ton fakelo tis ka8e quest ksexorista alla ti akribos prepei na allakso. an mporeite na mou deiksete ena mikro paradeigma 8a itan oti kalytero). eyxaristo kai kali synexeia :)

hi does anyone knows how to change the quest drop rates? i know rthat it must be done inside the quest foloders but dont know what to change and how.a little example would be appreciated. ty

Dokimase na allaksei ayth thn epilogh mesa sto rate.properties
RateDropQuest = 1.
RateQuestsReward = 1.

try to change this inside in the rate.properties
RateDropQuest = 1.
RateQuestsReward = 1.

Upvote 0
Newbie Spellweaver
Reaction score
Oreos Dark tha me boithisi pol iayto to thread,
Nice Dark this thread will help me very much. Keep going

Upvote 0
Newbie Spellweaver
Reaction score
Τη καλησπέρα μου στην Ελληνική κοινότητα.
Παιδια θέλω να φτιάξω custom armor αλλα χωρίς να κάνω edit τον client του L2 (να προσθεσω δλδ δικάμου images). Θέλω να ξέρω πως μπορώ να αφαιρέσω το description απο κάποιο item και να προσθέσω δικό μου, όπως επίσης και το grade (οχι απο db, το έκανα ήδη αυτό). Δοκίμασα σε Tatoo. οι πληροφορίες in game είναι όπως και πρίν, αφαίρεσα το grade, ναι μεν λειτουργεί αλλα μου εμφανίζει οτι πχ ειναι a grade in game, εγω θέλω να μην υπάρχει αυτή η πληροφορία. Άλλαξα τις πληροφορίες και απο armor\...xml δεν άλλαξε τίποτα. Κάποια λύση;

Ευχαριστώ.

En: Hello Greek community.
Guys i would like to make a custom armor without using client modding (illegal) (without adding my own images). I want to know how to delete the description from an item and add my own description, i also would like to delete the grade (not from db i already did that). I tried tattoos, all informations are like before editing in game but the stats are working the way i setted them. so i would like to show my information in game and not the default. I also chenge the infos from armor\....xml but nothing changed. Is there any solution?

Thanks

Upvote 0
Newbie Spellweaver
Reaction score
GR: re paidia exo anoiksei ena server l2 nighlty kai thelo 2 plirofories 1on o nightly den exei enchant properties kai thelo na ksero pos mporo na allakso ta enchant rates twn blessed kai ton crystall scroll kai episis exo valei ta champio mob na petane epi 2000 adena alla stis katakomves ta champion mou petane kai ta seal stone epi 2000 giati ta exei mazi san mia edoli kserei kaneis pos na allakso autata dyo?

EN: hi guys i have opened a l2 nighltly server and i need 2 informations 1st the nightly server doesn't have enchant propeperties and i want to know how i can change the rates of blessed and crystall scrolls also i have put the champion mobs to drop adena x2000 but in the catacombs the champion mobs throw X2000 and the seal stone too because it have like one command the droprate of seal stone and adena does any1 know how to change any of them?

Upvote 0
Elite Diviner
Reaction score
Dokimase na allaksei ayth thn epilogh mesa sto rate.properties
RateDropQuest = 1.
RateQuestsReward = 1.

try to change this inside in the rate.properties
RateDropQuest = 1.
RateQuestsReward = 1.[/nquote]

En:It is not right.Exept from this you must change the droprate in each quest you want

Gr:Den eine sosto.Ektos apo ayto prepei na allakseis kai to droprate sto kathe quest pou thes

Upvote 0
Initiate Mage
Reaction score
boitheiaa-eng:heeeelp

exo anoiksei enan server kai ta exo kanei ola sosta alla dn mporo na ton sindeso sto internet...local paizei...exo valei external ip tin wan ip mou pou vrika apo to kai internal tou lan mou...sta hosts exo valei tin id tou lan mou pali 192.168.*.* l2authd.lineage2.com kai to exo dokimasei kai me l2testauthd.lineage2.com...ola ta port einai anoixta kai to firewall apenergopoihmeno...ti allo na kano??eleos dld.to login server kai to game server sindeontai mia xara..

dn yparxei kanenas odigos kalos gia l2??ektos apo tou insomnia gt ekei eida tis odigies...eyxaristo

english version:i have opened an l2j server and did everything right but i cant connecy it to internet..it works on local.i have put the external ip my wan adress which i found in and internal my lan ip..ih my hosts i have put my local adress 192.168.*.* l2aythd.lineage2.com and i have tried it also with l2testauthd.lineage2.com bellow..all the ports are opened on my router and the firewall off..what else can i do?mercy..login and gameserver work normally....

isnt there any good l2j guide except for insomnia gr?because i saw the instructions from there...tnx

Upvote 0
Initiate Mage
Reaction score
@DaRkAnGeL

GR:
Έχω στήσει ένα server l2j-free σε Debian etch και θα ήθελα, αν μπορούσες να με βοηθήσεις σε 2 πραγματάκια.

1.Για κάποιο λόγο δεν έχω καθόλου access σε GM commands . δλδ ενώ έχω account με access lvl 100 "GM" δεν φαίνεται να λειτουργεί π.χ. η εντολή "//admin" ή η "//gmon" μέσα από το interface του client.
(τις εντολές τις δίνω στο chat box)

2.Υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε οι Html στον φάκελο "L2_GameServer_IL/target/l2j-gameserver-dist.dir/l2j-gameserver/dist/data/html/"
να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν και από browser ή αφορούν μόνο ingame χρήση; (έχω δοκιμάσει ίδη simlink ανεπιτυχώς)

EN:
I have setup an l2j-free server on Debian Etch and i am eager for help on a couple of thinks.

1. For some reason i don't have access to any gm commands. Although the account i am using is set at access level 100 "GM" i can not issue any commands like "//admin" or "//gmon" through the clients interface. (i issue the commands through the clients chat box)

2.Is there any way that the Html files in "L2_GameServer_IL/target/l2j-gameserver-dist.dir/l2j-gameserver/dist/data/html/" directory could be used through a web browser or are they supposed to be used only through the games client? (i've already tried a simlink without success)

server OS :Debian Etch 4
l2j-free : 2609
java : jdk-6u3-linux-i586 (1.6.0_03)
compiled with : apache-ant-1.7.0 / maven-2.0.7

Upvote 0
Reaction score
@DaRkAnGeL

GR:
Έχω στήσει ένα server l2j-free σε Debian etch και θα ήθελα, αν μπορούσες να με βοηθήσεις σε 2 πραγματάκια.

1.Για κάποιο λόγο δεν έχω καθόλου access σε GM commands . δλδ ενώ έχω account με access lvl 100 "GM" δεν φαίνεται να λειτουργεί π.χ. η εντολή "//admin" ή η "//gmon" μέσα από το interface του client.

2.Υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε οι Html στον φάκελο "L2_GameServer_IL/target/l2j-gameserver-dist.dir/l2j-gameserver/dist/data/html/"
να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν και από browser ή αφορούν μόνο ingame χρήση; (έχω δοκιμάσει ίδη simlink ανεπιτυχώς)

EN:
I have setup an l2j-free server on Debian Etch and i am eager for help on a couple of thinks.

1. For some reason i don't have access to any gm commands. Although the account i am using is set at access level 100 "GM" i can not issue any commands like "//admin" or "//gmon" through the clients interface. (i issue the commands through the clients chat box)

2.Is there any way that the Html files in "L2_GameServer_IL/target/l2j-gameserver-dist.dir/l2j-gameserver/dist/data/html/" directory could be used through a web browser or are they supposed to be used only through the games client? (i've already tried a simlink without success)

Gr: nomizw exis kani to account me access lvl 100. an nai bes sto characters sql kai kane ekino to access lvl 100. an kai pali den doulepsi tote tha exis energopiisi na diabazi isos apo priviledges giayto bale 200.
oso afora to deytero ine gia ingame xrisi.

E: i think that you changed the account access lvl. try to change in the characters sql the access lvl. if then will not work change it to 200. for the second answer just for ingame.

Upvote 0
Custom Title Activated
Loyal Member
Reaction score
@DaRkAnGeL

GR:

EN:

Καλησπέρα και από εμένα.. τα λέμε πάλι μετά από τόοοοοοσο καιρόοο..
Μπράβο στους νέους MOD! Αλλά μην ξεχνάμε ποιός έκανε την αρχή!..
Άααα ρε Gibs, θρήλοι γιναμε ρε φίλε!.. Όλοι μας ζηλέυανε..
Αρκετά..!

1. Άλλαξε στην Database τα Access Privileges. Καν' το 200 για admin ή 100 για GM. Κάνε restart για καλό και για κακό και τον server ;)

2. Ναι, γιατί να μην μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις? Βέβαια μπορεί να μην είναι ακριβώς όπως τις κανονικές σελίδες Internet, αλλά μπορείς.

Υ.Γ.: Έχω μείνει λίγο πίσω με τον L2j (έχω να ασχοληθω κανά μήνα πριν φύγω από MOD από εδώ [από το Μάρτιο δλδ :p]) για αυτό συγγνώμη άμα πω κάτι που δεν ισχύει πια!

EN:
The first paragraph is an introduction because I was absent for soo looooong..

1. Change Access Privileges in your Database. Then restart the server.

2. Yes, you can use it for webpages ;)

Disclaimer!

Upvote 0
Reaction score
gia sou re Giorgo :) nai to ksanaaniksa giati den ksexasa apo pou arxisa.

ta html sto data an ta balis se brownser nai tha doulepsoun alla na ta trexis meso apo explorer eno ine se server mesa den ginete.

Hi george yes i re-opened , i didn't forget from where i started.

no you can not run these htmls when they are in the server from a brownser. To use them you must add them your site but there isn;t a reason to do it.

Upvote 0
Initiate Mage
Reaction score
Gr: nomizw exis kani to account me access lvl 100. an nai bes sto characters sql kai kane ekino to access lvl 100. an kai pali den doulepsi tote tha exis energopiisi na diabazi isos apo priviledges giayto bale 200.
oso afora to deytero ine gia ingame xrisi.

E: i think that you changed the account access lvl. try to change in the characters sql the access lvl. if then will not work change it to 200. for the second answer just for ingame.

Gr: Ευχαριστώ, ακριβώς αυτό έψαχνα.
En: Thx! Exactly the info i was looking for.

Keep it up DaRk :good:

Upvote 0
Status
Not open for further replies.
Back